بهترین نرم افزار و برنامه طراحی پوستر

بهترین نرم افزار و برنامه برای طراحی پوستر
فهرست مطالب مقاله بهترین نرم افزار و برنامه طراحی پوستر

بهترین نرم افزار ها و برنامه های طراحی پوستر کدام‌اند؟ پوستر در ابتدا با هدف اطلاع‌رسانی ایجاد شد و حالا برای تبلیغات کاربرد زیادی پیدا کرده است. اما از آنجا که روزانه پوسترهای زیادی در مقابل دید افراد قرار می‌گیرد، تنها یک پوستر با طرح خلاقانه است که می‌تواند تاثیرگذار باشد. برای طراحی پوستر برنامه‌های زیادی وجود دارد. در ادامه قصد داریم شما را با تعداد از بهترین نرم افزارهای طراحی پوستر آشنا کنیم. با چاپ و تبلیغات نگاران همراه باشید.     

معرفی بهترین نرم‌افزار طراحی پوستر

معرفی بهترین نرم‌افزار طراحی پوستر
معرفی بهترین نرم‌افزار طراحی پوستر - نگاران

برخی از بهترین برنامه‌ها و پلتفرم‌ها برای طراحی پوستر عبارتند از:

1. نرم افزار DocHipo

یکی از بهترین برنامه‌ها برای طراحی پوستر DocHipo نام دارد که می‌تواند برای مبتدیان و حرفه‌ای‌ها مناسب باشد. این برنامه مجموعه کاملی از قابلیت‌ها برای طراحی خلاقانه پوستر را در اختیار شما قرار می‌دهد. به طوری که بتوانید با کمترین زحمت، پوستر مورد نظر خود را طراحی کنید.

DocHipo تعداد زیادی قالب در اختیار شما قرار می‌دهد و یک دسته‌بندی گسترده از انواع تم دارد که بتوانید پوستر خلاقانه طراحی کنید.

2. نرم افزار Piktochart

یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای طراحی پوستر Piktochart نام دارد که انواع نمودار، نقشه و الگو را برای مرتب کردن داده‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد.

نرم افزار Piktochart برای حرفه‌ای‌ها و کسانی که به دنبال خلق تصاویر جدید هستند، عالیست. این برنامه با ویژگی‌های پیشرفته می‌تواند به شما در طراحی یک پوستر با قالب‌های جدید کمک زیادی کند.

3. برنامه کانوا

یکی دیگر از پلتفرم‌های طراحی پوستر Canva نام دارد. این برنامه نیز با وجود داشتن طیف گسترده‌ای از انواع فونت، نماد، تصاویر، استیکر و تصاویر باکیفیت می‌تواند در طراحی پوستر کمک زیادی به شما کند. در این برنامه قابلیت‌های پیشرفته زیادی وجود دارد تا بتوانید با حذف پس زمینه و ویرایش تصویر، پوستر بهتری را طراحی کنید.

4. نرم افزار VistaCreate

یکی دیگر از بهترین برنامه‌ها برای طراحی پوستر VistaCreate نام دارد. این برنامه قالب‌های متحرک و ثابت ارائه می‌دهد تا بتوانید پوستر جذاب‌تری را طراحی کنید.

سادگی رابط‌ کاربری و امکان استفاده از قالب‌های متنوع و قابلیت حذف پس زمینه تصویر از جمله دلایلی است که باعث محبوبیت این برنامه می‌شود.

5. برنامه طراحی پوستر Fotor

یکی دیگر از بهترین نرم‌افزارهای طراحی پوستر خلاقانه فوتور (Fotor) نام دارد. این برنامه دارای ابزارهای ویرایش پیشرفته است و از سوی دیگر طیف گسترده‌ای قالب‌ها را ارائه می‌دهد تا بتوانید یک پوستر زیبا و تبلیغاتی جذاب را طراحی کنید.

فوتور از آن دست برنامه‌هایی است که مداوم به‌روزرسانی می‌شود. قابلیت ویرایش تصاویر، داشتن قالب‌های متنوع و امکان حذف پس زمینه از جمله مزیت‌های استفاده از این برنامه است.

6. نرم افزار طراحی پوستر Visme

پلتفرم Visme هم یک نرم‌افزار پرطرفدار برای طراحی پوست است که مجموعه‌ای از طرح‌ها و قالب‌های مدرن را ارائه می‌دهد. این برنامه ویژگی‌های اضافه از جمله انیمیشن، ادغام کیت برند، تقویم محتوا و ابزارهای ویرایش تصویر ارائه می‌دهد که می‌تواند در طراحی پوستر خلاقانه کمک زیادی به شما کند.

7. برنامه Venngage

اگر می‌خواهید به راحتی یک پوستر حرفه‌ای طراحی کنید، برنامه Venngage را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این برنامه با داشتن قابلیت‌هایی همچون نمودار، نقشه و جدول زمانی برای طراحی اینفوگرافی هم می‌تواند مناسب باشد. این نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی است و با وجود رابط کاربری ساده برای همه گرافیست‌های مبتدی و حرفه‌ای مناسب است.

8. پلتفرم طراحی پوستر Adobe Express

Adobe Express که پیش‌تر با نام Adobe Spark شناخته می‌شد، یکی دیگر از بهترین پلتفرم‌های طراحی پوستر است. این برنامه با وجود انواع الگو، سبک و قالب می‌تواند برای طراحی انواع پوستر با موضوعات مختلف مناسب باشد. قابلیت تبدیل متن به تصویر و ابزارهای متعدد ویرایش عکس از جمله امکانات این برنامه است.

9. برنامه DesignCap

نرم افزار DesignCap برای طراحی پوستر بسیار ساده عمل می‌کند و قابلیت‌ها دسته‌بندی قالب را ارائه می‌دهد. دسترسی سریع به طرح‌های متناسب با پوستر یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه است. همچنین باید به تنوع آیکون، اشکال، فونت، تصاویر و قالب اشاره کنیم.

پلتفرم DesignCap ابزارهای متعددی برای ویرایش تصویر و ایجاد نمودار نیز دارد.

10. برنامه Kittl

یکی دیگر از بهترین نرم‌افزارهای طراحی پوستر Kittl است. این برنامه برای طراحان مبتدی مناسب است و مجموعه‌ای از قالب‌ها و انواع فونت را ارائه می‌دهد. قابلیت ایجاد لوگو از دیگر امکانات این برنامه است.

11. پلتفرم PhotoScape

از دیگر برنامه های طراحی پوستر باید به PhotoScape اشاره کنیم. این پلتفرم یک ویرایشگر تصویر رایگان است که می‌توانید با کمک آن طرح‌های بسیار زیبا و خلاقانه را بر روی پوسترهای خود پیاده کنید. این برنامه دارای قابلیت ویرایش تصاویر، اضافه کردن فیلتر، جلوه‌ و فریم است.

12. برنامه Poster Designer

از دیگر برنامه‌هایی که می‌توانید برای طراحی پوستر استفاده کنید، باید به Poster Designer اشاره کنیم. این برنامه با داشتن انواع قالب، بک گراند و طرح‌های گرافیکی قابلیت طراحی یک پوستر جذاب و منحصر به فرد را برایتان فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید در این برنامه تصاویر و لوگوهای خود را برای قرار دادن روی لوگو وارد کنید.

13. نرم افزار CorelDRAW

کورل دراو یکی دیگر از برنامه‌های ویرایشگر گرافیکی است که برای گرافیست‌ها توصیه می‌شود. با کمک این برنامه می‌توانید پوسترهای منحصر به فرد و زیبا طراحی کنید. از جمله قابلیت‌های CorelDRAW باید به اضافه کردن متن، اشکال، نمودار و تصویر اشاره کنیم.

بهترین نرم افزار برای طراحی پوستر کدام‌اند؟

بهترین نرم افزار برای طراحی پوستر کدام‌اند؟​
بهترین نرم افزار برای طراحی پوستر کدام‌اند؟​ -نگاران

برنامه‌های زیادی برای طراحی پوستر وجود دارد که برخی قابل نصب بر روی کامپیوتر هستند و تعدادی دیگر برای گوشی طراحی شده‌اند. در زیر این نرم افزارها را معرفی می‌کنیم:

نرم افزار طراحی پوستر فارسی کامپیوتر

از جمله برنامه‌هایی که برای طراحی پوستر می‌توانید بر روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ نصب کنید، باید به 5 برنامه زیر اشاره کنیم:

1. برنامه FlipBuilder

یکی دیگر از بهترین نرم افزارها برای طراحی پوستر Inkscape نام دارد. این پلتفرم قابل نصب بر روی کامپیوتر است و به عنوان یک ویرایشگر گرافیکی رایگان و متن باز محسوب می‌شود که بتوانید از طریق آن پوسترهای جذابی را طراحی کنید. این ابزار ویژگی‌های مختلفی را برای ایجاد و ویرایش تصاویر گرافیکی (متن، اشکال و نمودار) ارائه می‌دهد.

3. پلتفرم Affinity Designer

از دیگر برنامه‌ها برای طراحی پوستر Affinity Designer نام دارد که باید آن یک ویرایشگر گرافیکی پیشرفته معرفی کنیم. این برنامه برای طراحی پوسترهای حرفه‌ای مناسب است و انواع عناصر گرافیکی از جمله متن، تصاویر، اشکال و نمودار را ارائه می‌دهد.

4. نرم افزار Gravit Designer

 گراویت یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای طراحی پوستر است که می‌توانید آن را بر روی دسکتاپ نصب کنید. این برنامه ابزارها و قابلیت‌های متعددی دارد که می‌توانید از آن برای ویرایش گرافیکی تصاویر استفاده کنید. همچنین این نرم افزار قابلیت اضافه کردن اشکال، نمودار و متن نیز دارد.

5. برنامه PaintShop Pro

یکی دیگر از بهترین پلتفرم‌های کامپیوتر برای طراحی پوستر PaintShop Pro است. این برنامه یک ویرایشگر تصویر برای حرفه‌ای‌ها و مبتدی‌هاست که قابلیت‌های زیادی از جمله ویرایش تصاویر، اضافه کردن لایه، فیلتر و افکت نیز دارد.

 حرفه ای است که می تواند برای ایجاد پوستر استفاده شود. ابزارها و ویژگی های مختلفی برای ویرایش تصاویر از جمله لایه ها، فیلترها و افکت ها ارائه می دهد.

بهترین نرم افزار طراحی پوستر اندروید

بهترین نرم افزار طراحی پوستر اندروید ​
بهترین نرم افزار طراحی پوستر اندروید ​ -نگاران

شما حتی می‌توانید روی گوشی خود نیز پوستر طراحی کنید. برای این کار قطعا به یک اپلیکیشن نیاز دارید که در زیر به تعدادی از بهترین برنامه های طراحی پوستر برای گوشی اشاره کرده‌ایم.

1. برنامه flyerwiz

یکی از بهترین پلتفرم‌های قابل نصب بر روی گوشی که می‌توانید از آن برای طراحی پوستر استفاده کنید، Flyerwiz نام دارد. این برنامه طیف گسترده‌ای از قالب‌ها را ارائه می‌دهد تا بتوانید پوستر را مطابق با میل خود طراحی کنید. اضافه کردن متن، تصویر و طرح گرافیکی به پوستر از جمله ویژگی‌های Flyerwiz است.

2. برنامه canva

اگرچه پیش‌تر در مورد برنامه کانوا به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی پوستر اشاره کردیم، اما اینجا باید به آن به عنوان یک برنامه قابل نصب بر روی گوشی اشاره کنیم. کانوا طیف گسترده‌ای از قالب برای طراحی پوستر را ارائه می‌دهد.

این اپلیکیشن با ارائه انواع فونت، تصاویر و عناصر مختلف طراحی می‌تواند برای مبتدیان و حرفه‌ای‌ها جهت طراحی پوستر مناسب باشد.

3. اپلیکیشن Adobe Expressبرای طراحی پوستر

برنامه adobe express توسط شرکت Adobe طراحی شده است. این شرکت در زمینه طراحی انواع نرم افزار برای دسکتاپ مشهور است و حالا یک اپلیکیشن هم برای گوشی طراحی کرده است تا بتوانید از آن برای ایجاد پوسترهای تبلیغاتی استفاده کنید.

برنامه Adobe Express دارای یک کتابخانه گسترده از تصاویر و نمادهای متنوع است تا بتوانید پوستر را آن طور که می‌خواهید طراحی کنید. همچنین این پلتفرم ابزارهای زیادی برای ویرایش تصاویر دارد.

4. برنامه PosterMyWall

یکی دیگر از بهترین برنامه‌های گوشی برای طراحی پوستر postermywall نام دارد. این برنامه به صورت آنلاین عمل می‌کند و نیازی به نصب روی گوشی هم نیست. با این حال قادرید از طریق گوشی از این پلتفرم استفاده و پوسترهای خلاقانه‌ای را طراحی کنید.

برنامه PosterMyWall طیف گسترده‌ای از عناصر طراحی، فونت و ابزارهای ویرایش تصاویر را ارائه می‌دهد. رابط کاربری ساده و ابزارهای کاربردی برای ایجاد پوستر مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه است.

5. طراحی پوستر با VistaCreate

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های همه کاره برای طراحی حرفه‌ای پوستر، برنامه vistacreate نام دارد. برای ایجاد یک پوستر با محتوای گرافیکی پیشرفته قطعا به این برنامه نیاز دارید که به صورت آنلاین روی گوشی کار می‌کند.

این برنامه مجموعه‌ای گسترده از قالب‌ها را ارائه می‌دهد که فقط کافیست یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. دسترسی به کتابخانه‌ای وسیع از تصاویر باکیفیت یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه است.

6. طراحی Visme

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی برای طراحی پوستر visme است. این پلتفرم برای تولید محتوای بصری طراحی شده است که از طریق آن قادر به طراحی پوستر و اینفوگرافیک خواهید بود. Visme یک انتخاب عالی برای کسانی است که به تصاویر خلاقانه علاقه زیادی دارند. این برنامه قابلیت تجسم داده و طرح‌های داده محور را نیز دارد.

7. برنامه طراحی پوستر Desygner

اپلیکیشن دیسایگنر از دیگر برنامه‌هایی است که بر روی گوشی نصب می‌شود و بسیاری از گرافیست‌ها از آن برای طراحی پوستر و بروشور استفاده می‌کنند. این برنامه دارای قابلیت‌های سفارشی‌سازی طرح‌ها، فونت‌ها و تصاویر است. بسیاری از گرافیست‌ها از این برنامه برای طراحی پوستر، کارت ویزیت و بروشور استفاده می‌کنند.

8. اپلیکیشن Godaddy Studio

از دیگر برنامه های طراحی پوستر باید به اپلیکیشن Godaddy Studio اشاره کنیم که پیش‌تر با نام Over آن را می‌شناختید. این برنامه قابلیت‌های زیادی برای طراحی پوستر و سایر کارهای گرافیکی دارد. داشتن رابط کاربری ساده آن را برای افراد مبتدی مناسب می‌کند. این برنامه دارای قالب‌های حرفه‌ای است تا بتوانید یک پوستر زیبا ایجاد کنید.

9. برنامه piZap

اپلیکیشن پیزاپ یکی دیگر از پلتفرم‌های قابل نصب بر روی گوشی است که می‌توانید از آن برای طراحی پوستر استفاده کنید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا روی پوستر فیلتر، تصاویر و متن‌های خود را به راحتی اضافه کنید. در این برنامه قابلیت ویرایش تصویر نیز وجود دارد. در آخر هم می‌توانید پوستر خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

مزایای استفاده از پوستر تبلیغاتی

پوستر می‌تواند به صورت کاغذی یا دیجیتالی باشد و از آن برای تبلیغات استفاده می‌شود. مهم‌ترین مزیت‌های چاپ و طراحی پوستر (به ویژه پوسترهای تبلیغاتی) عبارت است از:

  • برندسازی: برای اینکه مخاطبان هدف با برند شما آشنا شوند، می‌توانید از این پوسترها استفاده کنید.
  • افزایش فروش: اگر می‌خواهید میزان فروش خود را بالا ببرید، لازم است پوسترهای تبلیغاتی حاوی خدمات یا محصولات خود را منتشر کنید.
  • معرفی محصولات جدید: برای اینکه مشتریان قبلی با جدیدترین خدمات یا محصولات شما آشنا شوند، باید از طریق پوستر اطلاع‌رسانی کنید.
نکات مهم برای طراحی پوستر با نرم افزار های طراحی
نکات مهم برای طراحی پوستر با نرم افزار های طراحی - نگاران

نکات مهم برای طراحی پوستر با نرم افزار های طراحی

برای طراحی پوستر با برنامه بهتر است به این نکات دقت داشته باشید:

  • یک اپلیکیشن یا نرم افزار طراحی پوستر با رابط کاربری ساده انتخاب کنید.
  • حتما نام برند و لوگوی خود را روی پوستر استفاده کنید.
  • در انتهای پوستر از تکنیک Call to action (دعوت به تماس) استفاده کنید و شماره تماس یا آدرس محل کار را قرار دهید.
  • شعار تبلیغاتی را در پوستر قرار دهید.

طراحی پوستر با قیمت مناسب

استفاده از برنامه های طراحی پوستر به مهارت گرافیکی هم نیاز دارد و تنها نصب یک نرم افزار نمی‌تواند منجر به ایجاد پوستر حرفه‌ای شود. در شرکت نگاران گرافیست‌های باتجربه و ماهر می‌توانند بهترین پوسترها را متناسب با کسب و کارتان برای شما طراحی کنند. در صورت نیاز با تیم پشتیبانی شرکت نگاران تماس بگیرید.

امتیاز خود را ثبت کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

پیمایش به بالا